Wednesday, Nov. 30, 2022

Львів’яни — серед найбільш цитованих науковців

Жовтень 28, 2022

Львів’яни — серед найбільш цитованих науковців

14 науковців зі Львова потрапили до числа 2 % найбільш цитованих у світі науковців в оновлених загальнонаукових авторських базах стандартизованих показників цитування, підготовлених компанією Elsevier за підтримки ICSR Lab на основі профілів вчених на Scopus.
За словами Олега Паски, керівника Департаменту освіти та науки Львівської обласної військової адміністрації, цього року у рейтинґу львів’ян більше, ніж торік. Загалом там є 108 українців. Крім львів’ян, у списку є науковці з Києва, Харкова, Чернівців та Івано-Франківська.
До цього переліку могли потрапити не всі цитовані науковці, бо все залежить від того, як вони оформили профіль на Scopus і чи відповідає він вимогам. Scopus — бібліографічна і реферативна база даних та інструмент для відстеження цитованості статей, опублікованих у наукових виданнях, що містить більше 50 млн реферативних записів. Рубрикатор Scopus має 27 базових тематичних розділів, поділених на 335 підрозділів, політематичні статті індексуються одразу в кількох розділах.
Зі Львова у рейтинґу представлені восьмеро викладачів національного університету «Львівська політехніка», двоє представники Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я. Підстригача Національної академії наук України (НАНУ) та по одному представнику від Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького, Національного лісотехнічного університету України, Львівського національного університету ім. І. Франка та Фізико-механічного інституту ім. Г. Карпенка НАНУ.
За даними, опублікованими компанією Elsevier, часто цитують представників царин «Психологія і когнітивні науки», «Фізика і астрономія», «Соціальні науки», «Біомедичні дослідження», «Біологія», «Земля і науки про довкілля», «Інженерія», ІТ, «Історичні науки» тощо.

Олександра Бодняк, Zaxid.net

До слова

Діана Богатир

Українка Діана Богатир здобула «золото» на міжнародних змаганнях винаходів та інновацій (iCAN). Випускниця ліцею на Хмельниччині створила інноваційний пристрій для дезінфекції. UV Cleaner виготовлений на основі сучасних ультрафіолетових світлодіодів, надається для дезінфекції поверхонь і речей та живиться від звичайної батарейки. Пристрій знищує всі мікроорганізми, а повна дезіфенкція відбувається за п’ять-десять хвилин.