Новини для українців всього свту

Monday, Aug. 26, 2019

Плащаниця — не підробка

Автор:

|

Грудень 22, 2011

|

Рубрика:

Плащаниця —  не підробка

La Stampa

Італійські вчені здійснили нове дослідження Туринської плащаниці, повідомляє Марко Тозатті в статті, опублікованій на сайті газети La Stampa. «Національна аґенція з нових технологій, енерґії та стійкого економічному розвитку Італії Enea оприлюднила доповідь про п’ятирічне обстеження Туринської плащаниці. Науковці намагалися зрозуміти, яким чином зображення так чітко відбилося на лляній тканині Плащаниці. Дослідники також поставили собі завдання визначити, які фізичні й хімічні процеси можуть призвести до виникнення такого типу фарбування полотна, як на Туринській плащаниці», — пише видання.

«Ді Лаццаро, Мурра, Сантоні, Нікелатті й Балдаккіні виходили з останнього та єдиного повного вивчення полотна, здійсненого групою американських учених у межах Shroudof Turin Reasearch Project», — повідомляє пан Тозатті.

«У підсумку власних досліджень італійські вчені цілковито спростували твердження, що Туринська плащаниця є середньовічною підробкою. У доповіді говориться: «Подвійне зображення, фронтальне й заднє, людини, що піддавалася катуванням, і розп’яття, яке проглядається на лляній тканині Туринської плащаниці, володіє численними незвичайними характеристиками, хімічними та фізичними, котрі зараз неможливо відтворити в лабораторних умовах, неможливість повторення (а отже, і фальсифікації) зображення на плащаниці не дозволяє сформулювати достовірну гіпотезу про механізм формування відбитка. Це — правда, зараз наука не в змозі пояснити, яким чином на Плащаниці утворився відбиток тіла», — повідомляє автор статті.

«Походження відбитка на Плащаниці — невідоме. Це і є суттю так званої таємниці Туринської плащаниці», — кажуть дослідники. Під краплями крові немає зображення. Це означає, що сліди крові з’явилися на тканині ще до появи зображення. Таким чином, зображення сформувалося пізніше. Крім того, усі кров’яні плями мають чіткі обриси, тож можна припустити, що тіло не знімали з простирадла. До того ж, на тканині відсутні сліди розкладання, які зазвичай проявляються через 40 годин після смерті. Учені також дійшли висновку, що тіло перебувало на полотні не довше ніж два дні», — пише Марко Тозатті.

«Одна з версій появи зображення на тканині включає електромагнітний вплив. Але результати експериментів Enea свідчать про те, що коротке й інтенсивне, як спалах, спрямоване ультрафіолетове опромінення здатне забарвити лляну тканину так, щоби на ній було відтворено багато особливостей відбитка тіла, зокрема тональність кольору, поверхневе забарвлення зовнішніх волокон тканини і відсутність флуоресценції». Проте, наголошують науковці з Enea, «загальна потужність ультрафіолетової радіації, необхідної для миттєвого фарбування поверхні лляного простирадла, відповідної до тіла людини середнього зросту, дорівнює 34 млрд Вт, а на таку потужність не здатне жодне з існуючих нині джерел ультрафіолетового випромінювання», — зазначає автор.

Учені заявляють: «Ми не закінчили дослідження, ми збираємо фраґменти наукового пазлу, складного й захоплюючого». «Таємниця походження зображення на Туринській плащаниці кидає виклик нашому інтелекту», — як сказав якось Іван Павло II», — підсумовує Марко Тозатті.

 

About Author

MiCT

Comments are closed.

Leave A Reply

Loading...