Новини для українців всього свту

Monday, Sep. 23, 2019

Хто такі цифрові інфлюенсери та навіщо вони?

Автор:

|

Вересень 05, 2019

|

Рубрика:

Хто такі цифрові інфлюенсери та навіщо вони?

Сучасний світ у XXI ст. подарував нам безліч технічних і наукових відкриттів, завдяки яким в нашому житті з’явилося таке поняття як штучний інтелект. Наділені інтелектом машини можуть виконувати за людину не лише фізичну, а й творчу роботу. Не завжди можна збагнути, з ким спілкуєшся телефоном і на кого підписаний в Instagram. Це може бути бот або цифрове створіння.
Поняття цифрового інфлюенсера з’явилося порівняно нещодавно. Це віртуальна 3D-модель. Їхню зовнішність часом важко відрізнити від ретельно відредагованого фото, оскільки над розробкою моделі працює команда фахівців із 3D-моделювання, фотографів і графічного художника. Фахівець із тривимірного моделювання створює не лише фігуру моделі, але і займається налаштуванням анімації тіла й обличчя. Складність створення таких персонажів у тому, що волосся, структуру шкіри та міміку відтворити не просто. Створюють для моделі також одяг, взуття й інші візуальні складові, необхідні для повноцінного візуального образу.
У кожної такої моделі є аккаунт в «Інстаграмі», їх знімають для обкладинок модних журналів, вони роздають інтерв’ю, укладають контракти з модними брендами. Не важко здогадатися, що такі проєкти орієнтовані на комерційні колаборації з відомими брендами. Аккаунти у соціальних мережах віртуальних персонажів миттєво набирають величезну кількість підписників через незвичність та унікальність контенту.
Інфлюенсери — кумири. У кожного такого віртуального створіння свої цілі та завдання, а ще приваблива рольова модель поведінки. Більшість із них орієнтовані на модельний бізнес. І якщо співпраця з реальним інфлюенсером може створити компаніям безліч проблем, то робота з цифровим інфлюенсером набагато зручніше і вигідніше. Для співпраці з таким персонажем не потрібен стиліст, оператори і трансфер, що значно заощаджує кошти, людські ресурси та нерви. Зараз усе більше і більше брендів відкрито заявляють про те, що позбувається «класичної реклами в глянці». А 90 % із них до кінця 2018-го збільшили свої бюджети на інфлюенсерів, у т. ч. на цифрових.
У світі існує трохи більше ніж 200 діджитал-сапієнсів. Найдорожча цифрова модель у світі з рекордною кількістю підписників (1,6 млн), — це Ліл Мікела, @lilmiquela. Добра і чуйна інфлюенсерка, створена студією Brud, вперше представлена широкій публіці в лютому 2018 року. 19-літня дівчина з бразильським та іспанським корінням живе в Лос-Анжелесі. Ліл Мікела, в яку вклали 6 млн USD, успішно займається модельним бізнесом і музикою.
Особлива обробка знімків викликає у користувачів соціальних мереж та її підписників розгубленість: в коментарях до фотографій Ліл відбуваються нескінченні суперечки: реальна ця дівчина чи 3D-модель. У Ліл Мікеле навіть є цифрові друзі та хлопець. Студія Brud активно розвиває фінансовий бік проєкту, колаборуючи з брендами Prada і Pat McGrath, і випускаючи музичні треки в стилі електро-поп (синґл Not Mine піднявся на восьму сходинку в чарті Spotify Viral). А ще образ Ліл Мікеле вже анімований, і дівчина стала ведучою Yotube-шоу.
Міжнародна мережа громадського харчування KFC також використовує цифрових інфлюенсерів для просування свого бізнесу. В офіційному аккаунті @kfс як символ мережі постає молодик атлетичної статури та сивим волоссям — полковник Сандерс. Він поводиться як звичайний блогер і мало хто здогадується, що це людина, якої насправді не існує, а лише віртуальний персонаж. У своїх публікаціях він рекламує газований напій Dr. Pepper, Old Spice і TurboTax. Хто і навіщо створив Сандерса? Ясна річ, мережа KFС. Бренду вигідно, що «засновник» їхньої компанії — віртуальний персонаж, оскільки таким чином він повністю підконтрольний бренду, не скаже зайвого, не потрапить у секс-скандал і не нап’ється.
Дівчина-музикантка з Індонезії Талас, @thalasya, яка теж не існує в реальному житті, випустивши популярний синґл Be Happy, всіляко імітує життя справжньої людини. Пів мільйона її підписників збентежені — людина вона чи робот?
Дівчина зі зовнішністю, як у ляльки, та «порцеляновим» обличчям веде звичайне життя, фотографується з художниками та відвідує Джакартські тижні моди. Творці Талас вже отримують дивіденди від реклами кави та продуктів в акаунті 3D-моделі, та й на федеральних телеканалах активно рекламують харчі за її участі.
Fashion-блогер і модель з нелюдською зовнішністю Нунуюрі, @noonoouri, створив Йорґ Зубер, арт-директор аґенції дизайну та брендинґу з Німеччини. Він співпрацює з Gucci, Dior, Boss і Valentino. Модель створили в лютому 2018-го, і вона вже взяла участь у кампанії Кім Кардашьян та її бренду косметики KKW. Нунуюрі виглядає бездоганно в шатах від Dior, Jacquemus і Off-White. Називає себе «милою, допитливою і кутюрною».
Ще один цифровий інфлюенсер — Шуду Грем, @shudu.gram. Її аккаунт в Instagram позиціонує власницю як першу цифрову супермодель. Творець цього персонажа, 25-річний американський фотограф Кемерон Джеймс-Вілсон, віддає перевагу називати діджитал-дівчину «втіленням краси». Він визнається, що створював Шуду як витвір мистецтва, надихаючись реальними моделями та леґендарними світлинами. Тепер Шуду репрезентує брендовий одяг і косметику, та викликає захоплення великої армії своїх прихильників по всьому світу.
І якщо ще торік «батьками» цифрових моделей були компанії, то тепер цифрову модель може зробити кожен. Для цього достатньо додатку на смартфоні, який використовує фільтри, розгладжує шкіру, збільшує очі та витягує підборіддя. Блогери також не відстають, і створюють свої цифрові двійники за допомогою Zepeto, масок Snapchat або вбудованої функції останніх айфонів Animoji. Віртуальність — це вже нова реальність.
Захоплення «кібермоделями» поділяють не всі. Зокрема, проти них виступають багато представників модної індустрії. Реальні моделі скаржаться, що їм уже важко конкурувати з діджитал-красунями. Прогнози такі, що модна індустрія найближчим часом може взагалі відмовитися від роботи з живими манекенницями, а лідерами громадської думки стануть віртуальні створіння.
Аналізуючи активність у сфері цифрових моделей, можна без будь-яких здогадок припустити, що художники створюють віртуальних персонажів заради творчості, а глобальні компанії — для контролю своєї маркетингової активності.

About Author

Meest-Online

Loading...