Tuesday, Jun. 25, 2019

Таємні портали Землі

Липень 19, 2012

Таємні портали Землі

Американський науковець у галузі фізики плазми Джек Скаддер розповів про таємні портали, що відкриваються в магнітному полі Землі. Згідно з його доповіддю, у магнітосфері планети існують певні «точки X». У цих місцях магнітні поля Землі й Сонця стикаються, створюючи між ними безперервний шлях завдовжки 93 млн миль. Як стверджують фізики, ці точки — невловимі, невеликі за розмірами, тимчасові, оскільки формуються та зникають непередбачуваним чином.

«Замість того, щоби відхилятися в боки, утворення в магнітному полі дозволяють сонячним частинкам добиратися до верхнього шару атмосфери Землі. Ці заряджені частинки, швидше за все, є відповідальними за геомагнітні бурі й полярне сяйво», — розповів д-р Скаддер. За його словами, ще кілька років тому існування «точок Х» не було доведене. «Десять років тому я був цілком упевнений, що їх не існує, але тепер докази — незапереч­ні», — розповів Девід Сібер із Годдарського центру космічних польотів. Відтоді головною проблемою став пошук цих порталів, тому що жодної інформації про їхні зовнішні дані немає.

Проте зараз д-р Скаддер упевнений, що зна­йшов спосіб для швидкого виявлення «точок Х». Зробив він це на основі досліджень, проведених десять років тому космічним кораблем Polar, що був запущений NASA 1996 року. «Використовуючи дані Polar, ми виявили п’ять простих комбінацій магнітного поля й заряджених навколо нього частинок, які повідомляють нам про місцезнаходження цих «точок Х», — пояснив Джек Скаддер. За його словами, цей новий підхід до пошуку порталів скорочує час, потрібний для майбутніх досліджень.

Василь Нетудихата