Sunday, Aug. 18, 2019

У Сонячній системі знайшли дві нові планети

Січень 29, 2015

У Сонячній системі знайшли дві нові планети

Нові планети

Іспанські та британські астрономи встановили, що наша Сонячна система має як мінімум ще дві планети, розташовані за Плутоном. Про точне число планет у нашій галактиці не відомо, з огляду на те, що дані і можливості, якими володіють учені, — обмежені. Однак, за їхніми словами, згідно з наявними підрахунками, існує, принаймні, ще дві планети, і, найімовірніше, вони розташовані в межах нашої Сонячної системи.

Раніше науковці неодноразово говорили про відкриття нових планет у Сонячній системі, проте доказів цієї теорії не було. Фахівці вивчали дію так званого ефекту Козаї, що полягає в періодичній зміні співвідношення ексцентриситету (ступінь відхилення від окружності) і нахилу орбіти об’єкта під впливом масивного тіла або тіл.
Під час такого дослідження було встановлено, що низка екстремальних транснептунових об’єктів (небесних тіл Сонячної системи, у яких середня відстань до Сонця є більша, ніж у Нептуна) поводяться так, як не повинні у разі застосування класичної моделі.
«Наявність об’єктів з несподіваними орбітальними параметрами змушує нас припустити, що на них діють якісь невидимі сили, що змінюють їхні характеристики», — переконані дослідники. Якщо ці дані підтвердяться, то це стане революційним відкриттям в астрономії.