Monday, Sep. 24, 2018

Планета, що суперечить законам фізики

Грудень 14, 2017

Планета, що суперечить законам фізики

Міжнародна група астрономів із Великої Британії, Швейцарії, Німеччини та Чилі відкрили занадто велику екзопланету, існування якої суперечить загальноприйнятим моделям формування даних небесних тіл. Самі астрономи жартома назвали таємничий об’єкт планетою-монстром. Діаметр екзопланети NGTS-1b всього удвічі менший за діаметр світила, навколо якого вона обертається. Ця обставина робить відкрите небесне тіло найбільшим (порівняно з материнською зіркою) у Всесвіті з відомих вченим.
NGTS-1b розташований на відстані 600 світлових років від Сонця. За своїми розмірами екзопланета співмірна з Юпітером, але легша за нього приблизно на 20 %. NGTS-1b відноситься до класу гарячих юпітерів, температура її зовнішніх шарів становить 530 градусів за Цельсієм, відстань між зіркою і небесним тілом в 33 рази менша, ніж між Сонцем і Землею, рік на ній триває всього 2,5 доби.
Екзопланету відкрила роботизована система телескопів Next-Generation Transit Survey (NGTS). Оскільки материнська зірка відноситься до червоних карликів, найпоширеніших світил у Всесвіті, науковці планують з’ясувати, наскільки часто такі зірки оточують великі планети.