Monday, Dec. 9, 2019

Американські вчені виявили «міфічну» галактику

Листопад 28, 2019

Американські вчені виявили «міфічну» галактику

Науковці Массачусетського університету в Амгерсті виявили сліди величезної галактики віком у 12,5 млрд років. Такі стародавні скупчення вченим вдається спостерігати не часто. Для цього спостереження використовували апарат ALMA. В нових дослідження науковці помітили слабкий згусток, який світився. «Це було дуже таємниче. Світло, здавалося, не було пов’язане ні з однією відомою галактикою взагалі. Коли я побачила, що ця галактика невидима на будь-який інший довжині хвилі, то дуже зраділа, позаяк це означало, що вона, ймовірно, й справді розміщена дуже далеко і прихована за хмарами пороху», — розповіла Крістіна Вільямс, одна з авторок дослідження.
Це відкриття допоможе вирішити давнє питання в астрономії, бо може означати, що деякі з найбільших галактик у молодому Всесвіті утворилися та виросли дуже швидко. Дослідники також припускають, що деякі зрілі галактики з’явилися «з нізвідки», коли Всесвіт був порівняно молодий. Раніше науковці припускали, що незадовго після Великого вибуху в космосі почали утворюватися великі галактики з активним зіркотворенням. Але доказів не було, тому такі об’єкти вважали не більш ніж науковим міфом.