Tuesday, Oct. 17, 2017

Ольгу Броварець зацькували заздрісні колеги

Лютий 23, 2017

Ольгу Броварець зацькували заздрісні колеги

Ольга Броварець, котра зробила прорив у боротьбі з раком, замість подяки отримала приниження від колег-науковців. Як писав «Міст», Ольга є наймолодшим в Україні доктором наук. Їй вдалося розкрити таємницю мутацій у ДНК, які призводять до низки смертельних захворювань. Вченій пропонують роботу в найкращих наукових інститутах світу. Проте вона обирає Батьківщину.
Журналіст Галина Сергєєва, котра зробила сюжет про Ольгу, розповіла, що в науковому співтоваристві над геніальною вченою влаштували справжнє судилище. «Декотрі її колеги, не маючи і приблизно досягнень Олиного рівня, з ранку до ночі і досі сидять у мене в коментарях і пишуть гидоту, і не набридло ж. Коли я запропонувала робити сюжети про кожне їхнє цікаве відкриття, одна начебто поважна людина, вчений і чоловік, пообіцяв надавати мені по руках! Коли хтось поцікавився, чому панове вчені не борються з такою ж спритністю зі замовними дисертаціями політиків, була отримана відповідь: «Що з ними боротися, всі знають що вони корумповані», — написала вона у Facebook.
А днями Ольгу викликали на загальні збори інституту, де її просто зацькували. «Люди, чий індекс Хірша (рівень цитованості) приблизно 2, стверджували, що Оля з її рівнем 21 — це не так уже й круто, подумаєш. І відкриття не таке вже й світового масштабу, і навіщо було й зовсім зустрічатися з журналістами, попіаритися захотіла, дівчинко? А до Володимира Гройсмана (прем’єр-міністр України. — Ред.) навіщо ходила? Покликали? Треба було не погоджуватися! Скромнішою треба бути! І до чого ти, фізик, взагалі полізла в сферу хімії, га?» — обурюється п. Сергєєва.