Monday, Aug. 26, 2019

Докази проти теорії Ейнштейна

Грудень 01, 2011

Докази проти  теорії Ейнштейна

Науковці оприлюднили свіжі дані експериментів, що можуть слугувати доказом помилки Альберта Ейнштейна, який переконав людство в тому, що немає нічого швидшого за світло. Нові розробки кинули виклик науці, що існувала в незмінному вигляді від моменту публікації теорії відносності 1905 року. Згідно з останніми даними, субатомні частинки нейтрино можуть на частки секунди перевершити швидкість світла. Експеримент відбувся в лабораторії Ґран-Сассо, що прийняла пучок нейтрино з найбільшого у світі дослідницького центру в галузі атомної фізики CERN у Швейцарії з відстані 720 км. Досвід було проведено з метою перевірки аналогічних результатів, отриманих групою вчених у вересні ц. р.

Дослідники з Італійського інституту ядерної фізики (INFN) заявили, що їхній новий експеримент був спрямований на виявлення потенційної систематичної похибки, яка, імовірно, мала місце в першому спостереженні. «Позитивний результат тесту підвищує нашу впевненість у загальному результаті, однак останнє слово може бути сказане тільки після аналогічних вимірювань, проведених в інших країнах», — сказав Фернандо Ферроні, президент INFN.

Міжнародна група дослідників шокувала наукове співтовариство, оприлюднивши результати тестувань. За словами виконавців експерименту під назвою OPERA, вони кілька місяців перевіряли отримані дані, перш ніж оголосити про своє відкриття. Якщо виснов­ки підтвердяться іншими тестами, тоді можна буде стверджувати, що автор теорії відносності й батько фізики в сучасному вигляді Ейнштейн помилявся, уважаючи, що швидкість світла є «космічною константою» й ніщо не може бути швидшим за неї. Нові відкриття підштовхнуть до перегляду основних теорій, що дають людству сучасне розуміння влаштування космосу.

MiCT