Wednesday, Nov. 25, 2020

Виявили натуральний засіб від Covid-19

Жовтень 25, 2020

Виявили натуральний засіб від Covid-19

Фермент, що виробляється природним шляхом, може стати ефективним засобом проти коронавірусу. Міжнародна група дослідників із США та Китаю провела низку експериментів і з’ясувала, що антиоксидант каталаза може надавати позитивний вплив на організм відразу за трьома напрямками.
Зокрема, каталаза може пригнічувати реплікацію вірусу SARS-CoV-2 в макак-резусів, не справляючи токсичну дію. Також фермент має протизапальну дію та здатен регулювати вироблення цитокінів, запобігаючи цитокіновому шторму та небезпечному системному запаленню, що є ускладненням Covid-19. Крім цього, антиоксидант допомагає захистити клітини, що вистилають внутрішню поверхню альвеол у легенях, від пошкоджень при окисленні. Як зазначають дослідники, перевагою терапевтичного засобу на основі каталази є простота його виготовлення та низька вартість виробництва.
До слова, працівники Медичної школи Бостонського університету дійшли до висновку, що ризик зараження та смерті від Covid-19 може знизити достатній рівень вітаміну D в організмі людини. Вони провели аналіз крові більше 200 пацієнтів із коронавірусом. Серед них виявили людей із дефіцитом вітаміну D. Водночас, у тих, хто не страждали його дефіцитом і заразилися Covid-19, ризик розвитку серйозних ускладнень або летального результату був нижчим більш, ніж на 50 %.
Як повідомляв «Міст», українці отримали ґрант на вакцину проти коронавірусу.