Thursday, Dec. 14, 2017

Найбрудніші предмети в нашому повсякденному житті

Квітень 06, 2017

Найбрудніші предмети в нашому повсякденному житті

Дослідники Лондонської школи гігієни і тропічної медицини виявили фекальні речовини на кожному з 6 смартфонів. Про це йдеться у роботі Чарльза Герба, знаменитого мікробіолога з Університету Аризони, котрий виявив, що стільникові телефони містять у десять разів більше бактерій, ніж більшість місць у туалеті. Знайомі предмети, яких ми торкаємося кожен день, від мобільних телефонів до кухонних раковин, містять набагато більше бактерій, ніж наші туалети. І хоча 80 % інфекцій походять від наших дотиків до цих предметів, ми рідко їх чистимо так само, як «порцелянові трони».

Взуття
За два тижні нова пара взуття збирає 421 тис. одиниць бактерій — середня кількість бактерій, яку д-р Герба виявив у своєму дослідженні. На 27 % взуття знаходять кишкову паличку, що вказує на «частий контакт із фекальним матеріалом, швидше за все, з підлоги в громадських туалетах або після контакту з фекальним матеріалом тварин на відкритому повітрі», — вважає науковець. Прання взуття в пральній машині з миючим засобом призводить до того, що 90 % бактерій знищуються, в т. ч. фекальні речовини.

Кухонна мийка
На кухонних раковинах більше бактерій, ніж у туалетах і сміттєвих баках. Ще гірше, коли поблизу лежить мокра кухонна губка, яка насправді в 200 тис. разів брудніша за ваш туалет. Обмивайте раковину гарячою мильною водою і щодня витирайте її дезінфікуючими серветками. Перш ніж намочити губку, покладіть її в мікрохвильову піч на хвилину для очищення.

Устаткування на ігровому майданчику
Граючись на відкритих майданчиках на вулиці, діти гойдаються і ковзають по небезпечних бактеріях. «Я не дозволю своїм онукам ходити на ігрові майданчики, — каже мікробіолог. — Ігрові майданчики — це, по суті, громадські туалети для птахів, і ви ніколи не побачите, скажімо, футбольний м’яч без кишкової палички на ньому». «Якщо ви турбуєтесь про дітей, носіть їм дезінфікуючий засіб для рук», — додав він.

Багаторазові торби для покупок
Одне дослідження д-ра Герба показало, що 97 % покупців ніколи не чистили свої багаторазові торбинки, створюючи сприятливе середовище для потенційно небезпечних бактерій. Торби випадкових покупців, які вдалося дослідити, містили досить високий рівень бактерій, що викликають безліч серйозних проблем зі здоров’ям. Особливо вразливі діти. Однак ретельне прання торбинок вбило практично всі бактерії.

Електронні пристрої
Це — не тільки стільникові телефони, які ніколи не чистять, як показує робота д-ра Герби, але і пульт для телевізора. За словами дослідника, коли кілька людей торкаються загальної речі, наприклад, iPad, власники можуть занедужати. Для чищення таких поверхонь використовуйте просту дезінфікуючу серветку.