Посилках з США в Україну

Новини для українців всього свту

Tuesday, Apr. 24, 2018

Британський банк не хоче російського телеканалу

Автор:

|

Жовтень 17, 2016

|

Рубрика:

Британський банк не хоче російського телеканалу

1017___09-1

Інтернет-портали 17 жовтня повідомили про серйозні проблеми російського державного телеканалу «Russia Today» (RT). Річ у тім, що банк «NatWest» перестав його обслуговувати. Зрозуміло, керівництво і журналісти каналу обурені таким рішенням і називають це порушенням базових принципів свободи слова. Зокрема, головна редакторка медіа Маргарита Сімоньян запостила у Твіттері: «Нам закрили рахунки у Великобританії. Всі рахунки. «Рішення перегляду не підлягає…». Хай живе свобода слова!». Як зазначає агентство «Reuters», британці пообіцяли повернути телеканалу всі кошти. Не забули й порекомендувати відкрити рахунок у іншому банку. Рішення – остаточне. З якою метою це було зроблено – представники банку не повідомили. Однак вважається, що це результат санкцій, введених Лондоном проти Москви. Зазначимо, телеканал «Russia Today» неодноразово підозрювали в упередженому висвітленні подій. Медіа агресивно виставляє Захід та неодноразово грішило нехтуванням принципу балансу думок у своїх сюжетах. Зазначимо, що британський телевізійний регулятор «Ofcom» нещодавно звинувачував телеканал в необ’єктивних репортажах з України та Сирії. Нагадаємо, «Russia Today» є офіційною російською платформою іномовлення та фінансується з державного бюджету Російської Федерації. Телеканал практикує залучення відомих західних журналістів. Свої шоу на RT проводив навіть знаменитий Ларрі Кінг (на світлині).

About Author

news

Comments are closed.

Leave A Reply

Loading...